Haffe

Trådstartare
Når jeg skulle ta ut Fani i dag morse tyckte jeg at han var stel i h. bak, og så oppdaget jeg "strekk" på hans bakra lår når han tar benet bakåt. Så som man ser på tunna hester, men det er han ikke for han har en liten sommermage nå. Jeg synes også at han står med bakbena litt mer under seg enn det han bruker gjøre... Er så dålig på sånna saker... Etter å ha gått litt rundt i hagen har han blitt mindre stelare. Han er 8 år og har bare gått (ikke blitt ridd) i hage i 3 vecker nu. Har ni noen ideer vad det kan bero på?

Han kanske har sträckt sig i hagen om han sprungit runt?
Är du osäker är det alltid det bästa alternativet att ta hem en veterinär.
hoppas hästen kryar på sig!
/malin

Tok å ringte min vet. (Som også er en god kompis- väldigt at rekommendera :D) Hun sa jeg skulle vente til i morgen eftermiddag så skulle hun komme om han ikke hadde blitt bedre. Jeg er kjempe-hypokondrer når det gjelder hester og ben så det blir vel å plåga henne hit i kveld tenker jeg ;)

Värst vad du var snabb nu då. Kanske skulle ta och lyda dina egna råd lite fortare nästa gång?.. :devil:

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Freazer
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
681
Senast: MimmiNO
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
2 369
Senast: tuaphua
·
Utrustning Har provridd en hest som er rund over ryggen. Jeg red i en dressursal, som ikke passet meg og jeg får stort sett alltid vondt i hoftene...
Svar
2
· Visningar
512
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur