Halter kavaj?

MsSleepalot

Trådstartare
VAR hittar ni era kavajer? Jag har letat som en tok och jag hittar ingen:crazy: Så, var ska jag leta? Hur ska dom se ut? Var hittade ni era?

Sv: Halter kavaj?

Beror ju på vilken prisklas du vill anpassa dig till.. :smirk:
Själv har jag köpt min på second hand. En helt vanlig kavaj (en halv lång som slutar mitt på låret ungefär) som jag (läs mamma:D )har sytt på ett silvrigt band och "stryka-på-stenar". Vill man få inspiration så kan man ju gå in på hobby horse hemsida och kika och för att även kunna se vad som är "inne" just nu.
Vill man istället köpa en så har tyvärr inte de svenska westernbutikena nått jätte sortiment på halter kavajer, men sen har jag inte letat så mycket heller. Så nästa alternativ är väl att köpa från USA.

Jag har också köpt min på second hand, 40pix kostade den och sitter som en mäck!!:D Piffade till den med pärlkantband (helt själv:smirk: ) För 100:-
Totalpris för min halter kavaj blev 140riksdaler+30min arbete!!
Me löööv second hand!:rofl:

Jag köpte min på Myrorna, tror att den kostade 80 kr.

kristincodyshowmanship.jpg

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 310
Senast: MML
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: ameo
·
Övr. Barn Letar skor till både 12 åriga sonen och 5 åriga dottern och tycker inte jag hittar någonting. Vad ska vi ha 😄😄
2
Svar
33
· Visningar
1 538
Senast: Sedna
·
Övr. Barn Dottern vill vara tomtenisse i förskolans luciatåg och vi behöver en dräkt. Vill helst köpa i butik så jag är säker på att vi hinner få...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka