Agnes_stro
Trådstartare
Hej! Jag har ett problem min häst är bara halt när jag rider den och inte halt när den ej har ryttare på sig. Vet inte vad jag ska göra! Någon som vet vad det kan bero på?
Mvh Agnes S
Mvh Agnes S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställ tid på klinik och beskriv problemet, då kommer du få visa hästen under ryttare.Hej! Jag har ett problem min häst är bara halt när jag rider den och inte halt när den ej har ryttare på sig. Vet inte vad jag ska göra! Någon som vet vad det kan bero på?
Mvh Agnes S
Hom har mugg som hon haft jätte länge som inte går bort något vi tror kan vara orsaken då hon har blivit halt av det innan. Hon är även skadat sig i hagen för någon månad sedan men vart ’hel’ där i mellan. Ska ta o kontakta veterinär om hon inte blir bättre då hon är varken svullen eller varm mer än på muggen.Det går inte att säga vad det beror på med så vag information. Det mest rimliga är ju att ta ut veterinär.
Fast hälta är ju hälta oavsett värme eller svullnad. Hästen behöver sannolikt veterinärkollas.Hom har mugg som hon haft jätte länge som inte går bort något vi tror kan vara orsaken då hon har blivit halt av det innan. Hon är även skadat sig i hagen för någon månad sedan men vart ’hel’ där i mellan. Ska ta o kontakta veterinär om hon inte blir bättre då hon är varken svullen eller varm mer än på muggen.
Bortsett från hältan så skulle jag ta ut veterinär för att behandla muggen, låter inte något vidare att hon gått länge med den utan att någon tittat på den.Hom har mugg som hon haft jätte länge som inte går bort något vi tror kan vara orsaken då hon har blivit halt av det innan. Hon är även skadat sig i hagen för någon månad sedan men vart ’hel’ där i mellan. Ska ta o kontakta veterinär om hon inte blir bättre då hon är varken svullen eller varm mer än på muggen.
Bortsett från hältan så skulle jag ta ut veterinär för att behandla muggen, låter inte något vidare att hon gått länge med den utan att någon tittat på den.
Muggen är kollad o hon ska få penicillin. Har väntat ett bra tag på prover bara.
Kollad nu eller "jättelänge" sedan? Beror hälten på muggen eller vad säger veterinären om hältan i övrigt, för du konsulterade veterinären och utredde hältan?Muggen är kollad o hon ska få penicillin. Har väntat ett bra tag på prover bara.