Halt o ömfotad

G

gizzan

min pålla har blivit halt men när hon går på gräs, så syns det knappt inget...men däremot på hårt underlag och grus, så markerar hon regält...kan det va att hon bara e ömfotad eller både och.

Hovslagaren verkade henne igår, så det ska ju inte va någon böld eller så.

Sv: Halt o ömfotad

Om det kom efter att hon verkades, så är det ju det som är förklaringen. Det går säkert bort på några dagar. Hon kanske verkades för hårt helt enkelt.

Sv: Halt o ömfotad

nej hon haltade innan oxå men samma symptom...knappt inget på gräs, men mycket på grus..

Liknande trådar

Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
477
Senast: Grazing
·
Hästvård Min häst visade sig vara oren i traven förra tisdagen för en vecka sedan. Dagen efter var hon halt. Lät henne vila, och var i kontakt...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 563
Senast: co-SMAD4
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 043
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 021
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar