M
Miss_Scarlett
Det är så att mitt vbl sto har blivit halt på vänster fram. Hon har de senaste dagarna markerat på vf när jag longerat henne i vänster varv, men hon har inte visat något i höger varv. Nu idag så markerade hon dock i både höger och vänster varv. Jag har masserat, smörjt med blue lotion och stretchat.. hon har vilat (förutom när jag kollat om hon fortfarande är halt) och inte gjort något ansträngande på sista tiden. Hon ska precis sättas igång efter sommarvilan.. det mystiska med det hela är att hon inte verkar ha någe ont någon stans. Hon är inte svullen, inge öm å inge varm heller någonstans på benet.. en erfaren häst människa har kollat igenom benen på henne och han tyckte sig inte hitta något fel.. har dock inte tillkallat veterinär än då det inte verkat akut. det kommer en veterinär på onsdag i nästa vecka. ska jag avvakta tills dess eller ska jag tillkalla veterinär tidigare?? hon har heller ingen feber. Hon är pigg och allert för övrigt och hon verkar som sagt inte ha ont. Hon vill väldigt gärna röra på sig, så jag förstår inte alls vad det kan vara för fel..
Någon som har den minsta aning om vad det kan vara????
Någon som har den minsta aning om vad det kan vara????