gråvarg
Trådstartare
Jag är ute efter ett (eller flera) halsband. Har sett så många fina på t.ex. instagram och gillar "lager på lager"-tänket. Men huvudsakligen så är jag ute efter ett alldagligt halsband, gärna med guldkedja och ett smycke i månsten, bergskristall eller ametist. Har svårt att hitta försäljare av denna typ av smycke.. Har kollat guldfynd, pilgrim och snö men tyckte mig inte hitta något. Har även letat i lokala smyckesbutiker men finns inget där heller.
Det jag har hittat är en försäljare i Australien, och vet inte ifall jag verkligen känner att "that's the one" med ett halsband jag har hittat hos dem. Det är så svårt att hitta!!
Jag är ute efter bra kvalité också, så det kan hålla länge och att det inte kliar... För kan ibland få irritation av smycken när de vilar på huden.
Halsbandet är tänkt att vara rätt så enkelt och då i något av den här stilen: (det var detta som jag hittade)
Här är lager på lager som är såå fint:
Så om ni har någon idé eller ett tips så är det högt uppskattat!
Det jag har hittat är en försäljare i Australien, och vet inte ifall jag verkligen känner att "that's the one" med ett halsband jag har hittat hos dem. Det är så svårt att hitta!!
Jag är ute efter bra kvalité också, så det kan hålla länge och att det inte kliar... För kan ibland få irritation av smycken när de vilar på huden.
Halsbandet är tänkt att vara rätt så enkelt och då i något av den här stilen: (det var detta som jag hittade)
Här är lager på lager som är såå fint:
Så om ni har någon idé eller ett tips så är det högt uppskattat!