_busster_

Trådstartare
Hej!
Är det någon som vet vart man kan hitta fina halsband som passar till rottweiler?
Och lite annat som kan vara bra att ha.

Sv: Halsband

jo det är klart:) men jag tänkte lite mer om det finns någon sida på nätet som ni kan tipsa om. vi har bara en jätte liten djuraffär där jag bor, som jag inte hittade något som jag ville ha:(

vanliga kedjestryp finns i varenda djuraffär det duger gott till Rottweiler.

Kul att du skriver kedjestryp som svar efter sök av fint halsband, är det bara för att det är rottweiler som är rasen, eller tycker du det är fint. ;) *retas*

Själv har jag kedjestryp på vår hane och vanligt på vår tik, dock är det ytterst sällan jag har "strypet" ikopplat. :idea:

Kul att du skriver kedjestryp som svar efter sök av fint halsband, är det bara för att det är rottweiler som är rasen, eller tycker du det är fint. ;) *retas*

Själv har jag kedjestryp på vår hane och vanligt på vår tik, dock är det ytterst sällan jag har "strypet" ikopplat. :idea:

Jag tycker ärligt att mina kedjor i Titan och koppar är skitsnygga på både min Schäfer och Rottweiler.

Speciellt det i Koppar det gör sig jätte snyggt mot det svarta.

Jag är ju... måttligt...förtjust! i olika hundhalsband, så jag har en del favoritsidor! Sedan blir det väl oftast att kedjan åker på ändå smidigt. Här har jag hittat till min dobermann så du ska nog kunna hitta till din rottis med de har väldigt flexibla storlekar.

http://www.hund-shop.se/ Helt underbara handsydda halsband.

http://www.vibri.com/ Handsydda halsband till rimliga priser. Designa själv.

Jag tycker ärligt att mina kedjor i Titan och koppar är skitsnygga på både min Schäfer och Rottweiler.

Speciellt det i Koppar det gör sig jätte snyggt mot det svarta.

Mmm... det kan jag tänka mig. Det ska vara stilrent tycker jag. Min tik har bara ett vanligt svart läderhalsband och hanen har precis äntligten fått sin ordentliga kedja köpt i Tyskland. Bra kavlité och samtidigt snyggt. Sen kan jag erkänna att jag egentligen inte gillar stryp men i vissa lägen har jag inte riktigt kraft att korrigera båda hundar samtidigt och då är stryp en hjälp som tas till ibland. :smirk:

Om man goglar hund halsband får man upp massa fina.
Jag köpte ett snyggt halvstryp med tre länkar på skit snyggt.
Men inte bra vid träning. Då är det bra men en vanlig styp länk. Finns massa snygga sådana länkar i dag

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Någon som har tips på ett snyggt, lite längre halsband som köpts till hyggligt pris? Var hittade du det? Helst i Sverige. Typ som...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Rie
·
Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
235
Senast: Keb71
·
Övr. Hund Min hund tål tyvärr inte nickel. Halsband och koppel har jag hittat med mässingspännen (mässing innehåller inte nickel). Dessvärre...
Svar
8
· Visningar
940
Senast: ufot
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt...
2
Svar
33
· Visningar
1 599
Senast: Emmmmma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025