Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inlägget nedan var skrivet enbart till dig men det blev nog lite för kryptiskt.
Sådär hemma och kan skriva lite mer sammanhängandetext. Det blir nog några upprepningar av vad som redan skrivits. Jag är fortfarande kvar i den där misstankeskalan jag gjorde i förmiddags och hur jag kom fram till den
Jag utgår från att jag tror cirkus är god och FiaM är ond. Jag är mer säker på Cirkus som god än Fia som ond för det kan ju vara som hon skriver att hennes lite konstig tillbakahållna spelsätt beror på osäkerhet då hon enligt egen utsago är relativt ovan. Lena H har jag ju misstänkt till och från genom leken men hon har fallit något steg iom den där (alibi?) rösten på bumpo. Snurrfian har inte gett något utslag för min ondradar och hamnar därmed som nummer 2 i listan. Lobelia har varit rätt anonym för mig men jag har trots genomgångar inte sett något som gör mig misstänksam. När LenaH, som skrivits tidigare, klumpar ihop den jag ser som säkrast god tillsammans med en jag ser som realtivt säker god och knuffar in dem i lyan så faller listan ut av sig själv.
Den som är spion borde vid det här laget ha ganska intressant info. Hon bör ha koll på änglen, den välsignade (om jag tolkar nattuppdateringen korrekt) och ev 3 roller via siaren och därmed även siaren. Första sian kanske är svår att utläsa när det är mer folk och allt är så osäkert men nu bör hon kunna se hur utfallet blivit. Det gör att spionen bör ha koll på mer eller mindre hela leken om nu inte siaren bara siat folk som åkt ur.
Det var liksom en tidsfråga innan ni upptäckte mig. Vi hade en aning otur med käk och magikern. Jag såg då ingen tydlig hint eller så var det i så fall 4-5 som hintade förutom att jag inte kunde föreställa mig att magikern skulle hinta. Jag hade hållt tyst som graven.
Vad tror du jag kände mig som. Lyckades ju inte direkt hitta några onda i siornaHåller med, mitt problem var att jag kännde mig mer som en byfåne än en bybo, för mig var de supersvårt att lista ut vem som var vem.
Vad tror du jag kände mig som. Lyckades ju inte direkt hitta några onda i siorna
Ja men du hittade mamsen så ni kunde göra upp och bli vännerVad tror du jag kände mig som. Lyckades ju inte direkt hitta några onda i siorna
"en aning", måste vara årets understatementVi hade en aning otur med käk och magikern.
Och ändå så röstade du fel, jag hade tagit det som vinst om jag fått en enda ynka röst.I och för sig, men du fick åtmistone veta vilka som var goda. Idag väntade jag verkligen in i det sista med att rösta för att jag inte skulle rösta fel.
"en aning", måste vara årets understatement
Jag måste nog sluta ha med ledarvargar el magiker i mina lekar - det slår alltid tillbaka mot lyan å lyckas aldrig gynna dem
Jag röstar på cirkus som LL, clowner är läskiga...Härligt!! Bra jobbat goda!
Jag kan vara hjälplekledare... Jag behöver nog pausa lite från själva lekandet...
Nej jag hittade ju aldrig mamsen utan släppte henne ändå. Vår diskussion kändes så surealistisk så jag hade ssvårt att tro att hon var ond.Ja men du hittade mamsen så ni kunde göra upp och bli vänner
Det där var ju vår enda räddning i det läget, vi kunde nått oavgjort om inte Lobelia blivit siad. Det sprack, som så mycket annat för oss!
med tanke på din "blopper" så.. jag är benägen att hålla medVi klarade oss bra länge med tanke på oddsen, jag ser mig som segrare ändå (jo goda jag vet att ni vann).