Halloweenkatt

MJLee

Trådstartare
Jag brukar inte vara förtjust i vare sig Halloween eller tävlingar. Men i år tänkte jag ställa upp med Megara i en tävling med Halloween tema. Några förslag med vad jag kan göra. Med tanke på att hon inte är särskilt (alls?) samarbetsvillig till att vara med på sådant. Just som jag skriver så är det ett ont öga som stirrar på mig där hon ligger och sover. :crazy:

Jag brukar inte vara förtjust i vare sig Halloween eller tävlingar. Men i år tänkte jag ställa upp med Megara i en tävling med Halloween tema. Några förslag med vad jag kan göra. Med tanke på att hon inte är särskilt (alls?) samarbetsvillig till att vara med på sådant. Just som jag skriver så är det ett ont öga som stirrar på mig där hon ligger och sover. :crazy:

Vad är det för tävling? jag vill också vara med!

Mitt tips är att jobba med bakgrunden med tex pumpor och övrig rekvesita om hon inte acceppterar någon form av utklädnad/accessoar alls. Just hennes uttryck tror jag gör sig perfekt för halloween. :angel::devil::devil:

Själv har jag ju tur att Trassel är villig att posa med bandanas osv för bilder.:love:

Liknande trådar

Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
568
Senast: MJLee
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 694
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: soom
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA