nattrexx

Trådstartare
Hej, jag har ingen aning om vart jag skulle lägga denna tråden men...

Halloween närmar sig och jag och några andra ska gå ut och knacka dörr med våra hästar XD Jag har ingen aning om vad jag och hästen ska klä ut oss till så har ni kanske några förslag som är enkelt och som hästar kan ha på sig? hahaha :D

Svarta lakan/tygstycken på hästarna som mer dramatiskt ländtäcke
Spindelväv med tillhörande spindlar i man och svans

Klä ut dig till spöke/zombie med vitgrå sminkbas och sen skugga fram konturer med grå ögonskugga. Om du orkar greja med latex och teaterblod och grejer så är det ju bara att göra :p

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 239
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 445
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
8 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2
  • Rabies?

Hästrelaterat