Håller stringhyllor för lp-skivor?

villagegirl

Trådstartare
Allsvetande buke! Som rubriker avslöjar så undrar jag om stringhyllor håller för en större mängd lp-skivor? Alltså på ett ungefär hur viktbärande de är? De är ju så himla fina tycker både jag och sambon men han är lite orolig för att de är lite för klena för flera backar med skivor.. Nån som har en aning?

@villagegirl Jag hade nog varit oroligare för att själva förankringen i väggen skulle ge med sig än hyllan faktiskt.

Det ser inte omöjligt ut (googlad bild).
a3afa5f38b7231c43fd5b6a3a141629f.jpg

@villagegirl Jag hade nog varit oroligare för att själva förankringen i väggen skulle ge med sig än hyllan faktiskt.

Det ser inte omöjligt ut (googlad bild).
a3afa5f38b7231c43fd5b6a3a141629f.jpg

Ja, det är nog en del av oron faktiskt! Men den kommer ju oavsett vilken hylla det än blir. Tänker att det kanske blir liiiite säkrare i och med att vi nog kommer ha såna hyllor som går ända från golvet.
Men det ser ju ändå do-able ut från bilden iaf!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 907
Senast: Nominous
·
Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 535
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 400
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka