Hur gör man för att få upp sitt självförtroende när det gäller ridningen? Nu har jag fått en sån svacka att det inte är roligt mer. Rider på ridskola 1 gång / v. men feedbacken där är dålig och det är samma övningar på exakt samma sätt vecka efter vecka. Lånar en privathäst ca 3 ggr vecka och rider själv. Men inte där heller tycker jag att det går så mkt framåt. Det funkar nog, men jag tycker liksom att jag borde kommit längre på de 1.5 åren vi nött på.... Jag gillar hästen jättemkt men ändå lyckas jag inte rida den tillräckligt bra tycker jag.Rider för tränare 2 ggr / mån ( som är ganska hård...), känner mig urdålig emellanåt. Speciellt när hon flera ggr påpekat att "du ska nog vara glad som får rida X". Som om den vore "för bra" för mig eller något?( Det är ingen typ tävlingshäst "bara" en hobbyhäst men snäll och trevlig.) Hästägaren hr jag inte så mkt kontakt med ( hon har mkt annat), hon är mest nöjd att hästen får motion och att jag är en pålitlig person. Vad gör man? Usch vad rid- livet är jobbigt ibland....