Hållbarhet på foderjäst???

caradan

Trådstartare
Hur länge står sig en tunna foderjäst?
Köpte min i slutet av förra året (ca nov-03) kan jag fortfarande använda det eller är det bara att kassera??

Svårt att veta..jäst bör man ju vara rätt försiktig med..jag hade nog inte vågat utfodra med det..men jag har ingen aning :/

Nej jag ska hiva den sedan, lukar inte riktigt som den gjorde i våras/vintras utan det känns som om den börjat att jäsa??? (kan jäst jäsa??)

Sista datum står på locket om det är en sådan där vit hink på 7 kilo som du har.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 004
Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sirap
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 635
Senast: Shaggy
·
Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Freestyle och htm
  • Hönstråden II