Askvind
Trådstartare
Jag har äntligen lite mer pengar att lägga på att uppdatera min garderob med lite kvalitetsplagg. Vill satsa på plagg som är hållbara, etiskt tillverkade och med så liten miljöpåverkan som möjligt. Vilka material eller märken ska man titta på? Jag har aldrig haft budgeten innan än att handla på typ hm och likande så känner mig lite vilsen. Second hand är tyvärr inte ett alternativ eftersom jag verkligen inte klarar av fysiska butiker.
Min stil är rätt ”stilren”, enkel och rak. Typ Filippa k men med lite rumpa och bröst Svart och jordnära färger, inte så blommigt och färgglatt. Tex skulle jag behöva ett par hållbara kostymbyxor, har ett par från hm som jag älskar men som blivit noppriga och fula efter bara ett år.
Min stil är rätt ”stilren”, enkel och rak. Typ Filippa k men med lite rumpa och bröst Svart och jordnära färger, inte så blommigt och färgglatt. Tex skulle jag behöva ett par hållbara kostymbyxor, har ett par från hm som jag älskar men som blivit noppriga och fula efter bara ett år.