Håll tummarna!

Tassetass

Trådstartare
Eventuellt ska jag och kolla in den här lilla skönheten i helgen. :love: Jag har bara en känsla av att hon skulle passa så bra hos oss!

dimmastor.jpg

Vuxen katthona, nästan exakt samma bakgrund som Isola och hon ser bara så rätt ut!

Håll tummarna!!

Sv: Håll tummarna!

Söt hon var!
Hoppas det går bra och lycka till!

Ingen är lika vacker som Isola. :love: Det är något speciellt med vindögda, sköldpaddor. :angel:

Åh vad lustigt, när jag såg bilden så tänkte jag att hon påminde om min ena katt. Egentligen är de inte alls lika utseendemässigt men något var det... Sen såg jag namnet, Dimma! :love: :D

dimma193.jpg

/Erica

Hoppsan Kerstin, här går det undan!

Hon bor hos en fodervärd bara några hus bort, typ. :D Eller inte riktigt, några hundra meter är det. Så jag ska få hem henne på fredag! :bump:

Nu är det bara ett drygt dygn tills jag får hem henne! Vi börjar med en spännande promenad på typ 500 meter, hoppas inte lilla kissen fryser.

Rapport och bilder kommer imorgon i egen tråd. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 555
Senast: cirkus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
360
Senast: Takire
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 393
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info