Sv: Hahaha!

Hahaha, hade på ganska hög volym när jag kollade klippet, och mina grispojkar blev eld och lågor och stämde upp kör med marsvinen i datorn :D

:love:

naaw :love: har haft marsvin, bara vill ha nu när jag ser filmen.. men jag kan inte , för jag e allergisk mot kvalster och mina ögon rinner när jag har den inne i mitt rum :'(

näe... All sågspån och hö å sånt e det som avgör... I stallet känner jag inget överhuvudtaget (är iofs inte där mer en en gång i veckan oftast) men när jag sover "med" det så blir det så himla jobbigt när ja vaknar:(

Aha :/
Måste dom stå i ditt rum? :idea:
Om du inte klarar hö så kan du ju ge såna "kuber" eller vad det är, packat hö typ..
Måste komma på nån lösning :p

heh bra ide! men jag har två voffsingar som kommer bli helt gaaalna om den står utanför mitt stängda rum :p och tyvärr kan den inte stå i något badrum/toalett för dt är för trångt :(

men nu ska vi inte prata tråkigheter! prata om videon! ;D:)

These guinea pigs are in a zoo in the park in Kichijoji, Japan (Tokyo). They are petted all day by visitors and at then end of the day they get to eat dinner. They pour out of the bin in a mob.

Tja, är det så att de sitter i en bur utan möjlighet till mat hela dagarna (?) så förstår jag om de är hungriga på kvällen. :crazy:

Dom har nog tillgång till hö, men maten kommer senare.. Mina är ALLTID hungriga :crazy:

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
250
Senast: MJLee
·
Tjatter Dansbandet Blender har precis släppt en låt om 2020 dom heter Skitår :) Kul låt. Refrängen lätt att sjunga med i! Och bugga till. (5)...
Svar
15
· Visningar
882
Senast: pajaztar
·
Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
946
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är helt novis i området och har testat yoga en gång tidigare i mitt liv, den gången med blandade känslor. Idag gjorde jag dock dag 4...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 483

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka