haha, vad blind man blir:)

C

carina_bergquist

Har ju en liten perserkatt hemma nu! Så förra veckan åkte jag och pojkvännen och hälsade på hans mamma och in kommer en katt som hter Boris,, kände verkligen inte igen honom för hans näsa var ju så nerans stor,, så trodde kanske det var en av kattungarna som hade blivit ganska så stor,,, tänkte inte mer på det sen förrän jag åkte till mamma och hälsade på min "gamla" katt Sylvester,, faaan vad skum han såg ut i ansiktet och vilken stor näsa han hade;) Ahh, jag är ju van vid att kissen inte ska ha nån näsa.. eller inte så stora iaf:rofl: Skulle aldrig känt igen min gamla katt om han vart utomhus:smirk:

ville bara säga nåt, har ju inget liv:bump: :banana:

Sv: haha, vad blind man blir:)

Jag har en siames hemma och när jag ser andra katter så tycker jag alltid att dom ser så tjocka och plattnäsade ut :D

Liknande trådar

Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 368
Senast: LevelSkin
·
Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 273
Senast: tassel
·
L
Katthälsa Natten till gårdagen gick min lilla exotictjej bort. Hon var en liten tös på 7 månader, mest i växten vilket vi trodde härrörde från...
Svar
7
· Visningar
1 843
Senast: Hedwig02
·
Övr. Katt Jag flyttade i höstas ihop med min pojkvän och flyttade således från mammas och pappas gård in till stan. Min katt har i hela sitt liv...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: orion_x
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?