haha! Kan hundar vara gey??

Gilette

Trådstartare
(Det är två killar :eek: ) :rofl:

ramboosimba.jpg

Sv: haha! Kan hundar vara gey??

En dominant hund rider på andra hundar för att befästa sin ledarroll.

Även unghundar som försöker klättra i rang kan rida på andra.

jag är fullt medveten om det, det här inlägget var mer menat som en kul grej - tyckte bilden var så rolig. de två hanhundarna brukar turas om att "rida" på varandra :rofl:

gey??

vad är det?
menar du GAY?

Om du menar att hundar kan vara homosexuella så visst är det så, men att de rider på varandra kan också vara ett dominanshandling

Du skulle ha sett svärmors min när jycken helt ogenerat humpade runt sitt gossedjur så hela sängen skakade. :angel:

:rofl:

Störtroligt.:rofl: Hon kanske tänder på grönt.:D (jag vet att hundar är färgblind)

Det har ingenting med det att göra. Spelar ingen roll om man varit på långpromenader och träningar, hon humpar på i alla fall. ;)
Han är väl i lagom storlek att dominera även om hon försöker dominera greyhounden också. :angel:

Dock är hon värre nu när hon ska till att löpa så det kanske är nåt sexuellt i det också? :confused:

hahahahahahaha :rofl: Va söt hon är!!! :love:
Längtar till min lilla pincher kommer! ;)

Då ska du se mina hundar, dom är kåta :crazy: Fanny sätter på ankan (gosedjuret) medan Lotta sätter på Fanny. Alltså Trekant :crazy: Kan berätta att Lotta är Fannys dotter och är hälften så liten.

Ska fixa bild någon dag ;)

Senast ändrad av en moderator:

Lazy1 skrev:
Störtroligt.:rofl: Hon kanske tänder på grönt.:D (jag vet att hundar är färgblind)
Hundar är inte färgblinda....Vi människor har 3 färgskalor att se med och hunden har 2.

Meh.. :p
Min hund juckade i luften när han var unghund, och på småvalpar.. :cool: De var favoriterna, alldeles lagom höjd.
Stackars liten, alla skrattade åt honom :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Tantan
·
Hundhälsa Jag var inne på apotea nyss för att köpa en tandkräm till vår hund, men det finns ju MASSOR :eek:. Vilken sort rekommenderar ni :) ?
Svar
16
· Visningar
1 079
Senast: tanten
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
985
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 869
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 30
  • Löpcykel