Hästpresent

Gyllene

Trådstartare
Vad för hästrelaterade presenter kan man ge till någon? Nu menar jag inte typ ett träns, utan det ska påminna om en specifik häst.
Tack!
 
Jag fick en enhörning med älva från agora när vår ena häst dog. Den påminner mig för alltid om honom och var en mycket uppskattad present.
 
Hitta en modellhäst (breyer har fina inte alltför dyra) och måla om så det påminner om hästen...
 
Jag fick en tavla av min bästa vän föreställande min pålle. Hon hade lämnat en bild på min häst till en kompis som också råkar vara jätteduktig på att måla. Väldigt uppskattad :love:
 

Liknande trådar

Fritid En vän till mig har ganska nyligen blivit hästbiten, och nu ska hon snart ha födelsedagsfirande. Hon rider på ridskola, och även hennes...
Svar
5
· Visningar
449
Senast: Pinus
·
Övr. Barn Jag har blivit tillfrågad om jag vill bli fadder för min bästa kompis dotter som föddes i somras och tackade naturligtvis ja. Nu är det...
Svar
18
· Visningar
1 122
Senast: Malin_L
·
Relationer Känner att jag vill ge ett par jag ska hälsa på snart en present när jag kommer hem till dem. par i medelåldern två barn två med...
Svar
9
· Visningar
900
Senast: hastflicka
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
2 368
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp