Hästbad i uppland

Sv: Hästbad i uppland

För en lagom badrädd häst som min är untradammen norr om tierp lagom, på tider när folk inte är där förstås.. ;)
 
Sv: Hästbad i uppland

I forumet på fb tipsades det om djurbadet på Fjällnora, men det känns ändå bökigt om man inte har ridavstånd dit. Kanske kan man kontakta kommunen och fråga dem om de har några badplatser som är godkända för djur?
 
Sv: Hästbad i uppland

Menart, fjällnora känns rätt knepigt med transport och fanskap!! Tycker vi borde ha något mer lättillgängligt ställe!
 
Sv: Hästbad i uppland

Var badar man i Fjällnora? Vi var där och red 6 juni, var superlätt att parkera och rida, men vi missade helt att man kunde bada. Definitivt värt att åka igen...
 
Ursäkta det sena svaret @lil-sis nu när badsäsongen nästan är över..

Det ligger innanför untra gård, mitt emellan söderfors och mehedeby.
Ägarna till Untra gård har både kor och hästuppfödning, så man får ta det lugnt när man rider förbi.

Var håller du till?
 
Ursäkta det sena svaret @lil-sis nu när badsäsongen nästan är över..

Det ligger innanför untra gård, mitt emellan söderfors och mehedeby.
Ägarna till Untra gård har både kor och hästuppfödning, så man får ta det lugnt när man rider förbi.

Var håller du till?

Hållnäs bor vi. Den här sommaren hade jag inte åkt iaf ;) nästa sommar är pållan inriden och jag många kilo lättare och då kanske :-)
 
Puh! ;)

Men då borde ni väl ha fina bad betydligt närmare, men har dålig koll på hållnäs så jag kanske har helt fel...
 
nja, det vet man ju aldrig.... de där perfekta, öde stränderna finns ju aldrig. Har aldrig badat med någon av mina just därför...
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag ska sälja mina hästar och undrar om ni har tips på bra köpekontrakt man kan ta del av? Ladda ner/köpa/osv? Hastnet hade en...
Svar
5
· Visningar
496
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 806
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 816
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Jag gillar de gammla hästböckerna väldigt mycket och undrade om de va nån som hadde nått förslag? Jag letar också efter två böcker...
Svar
10
· Visningar
1 312
Senast: iliedtoday
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Häst med känslig hud - era bästa tips!

Omröstningar

Tillbaka
Upp