Häsbiten?

Sv: Häsbiten?

En sorts müsli. Tillverkas av ett företag i Ängelholm, men körs ut till en del platser. Dom har ingen hemsida, men jag vet att deras nummer etc finns på en sida med foderleverantörer b.la. som jag inte kommer ihåg namnet på. Googla så kanske du hittar nåt. En gröngul sida är det =)
 
Sv: Häsbiten?

Ja, fast dom stog inte med. Konstigt, var helt säker på det. Men jag kanske kan fixa nr om Fladde vill ha? Eller om nån annan har det!
 
Sv: Häsbiten?

Nej, det är fel Hästbiten. Foderföretaget ligger i Ängelholm, och säljer bara foder. "Hemmagjort" tror jag det är oxå.
 
Sv: Häsbiten?

Jag har inte använt det själv, men en kompis använder det och hon är jättenöjd. Det är det enda hennes häst äter.. Finns olika sorter, med eller utan havre och med lite olika värden. Ska se om jag kan rota fram numret.
 
Sv: Häsbiten?

Haha, Gula sidorna är bra att ha ibland.
Hästbiten
Rönnesfält, 262 93 ÄNGELHOLM Tfn/Fax 0431-106 79
 
Sv: Häsbiten?

Fladde skrev:
Är fodret bra?
Jag gillar fodret, hästen också :D. Bor nära (typ 600 m dit ;) ) så vill du kan jag springa iväg och fixa lite info om allt han tillverkar själv. Finns rätt så många olika blandningar.. ;) .
 
Sv: Häsbiten?

Jen80 skrev:
Jag gillar fodret, hästen också :D. Bor nära (typ 600 m dit ;) ) så vill du kan jag springa iväg och fixa lite info om allt han tillverkar själv. Finns rätt så många olika blandningar.. ;) .

JAAAAA!
Jag vill ha ngt med hööög proteinhalt och lite energi :idea: !
 
Sv: Häsbiten?

kristel skrev:
JAAAAA!
Jag vill ha ngt med hööög proteinhalt och lite energi :idea: !

Då vet jag ett bra (men rätt så dyrt) musli foder för dig: Spillers Stud&Youngstock mix MJ:11,8 SmRp:160
 
Sv: Häsbiten?

Jag ska springa ner dit så fort jag vågar visa mig ute bland folk igen....kan lätt förväxlas med en hamster annars. Har fått påssjuka :eek:
Påminn mig bara! Ska iofs köpa där själv nästa vecka, så jag ska kolla då. Vet att det finns ett med MKT protein och lite energi...men tusan vet vad det heter :o *minne finns inte nu*. Ganska bra priser är det också, mitt foder kostar 105:-, 25 kg - räcker i drygt en månad ;)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
905
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
11
· Visningar
577
Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
468
Senast: Leeelot
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 703
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp