Hämtning/lämning

Sv: Hämtning/lämning

Enligt vår familjerätt här skall umgängesföräldern betala resorna om det inte är längre än tio mil, umgöngesföräldern skall även stå för förbrukningsprodukter när barnet är hos honom,så som blöjor,mat välling,tvättlappar mm Det man skall skicka med är ombyte,vagn och dyl, dvs sådant som inte förbrukas.

Vet inte om det är olika på andra ställen, min sons pappa gnällde nämligen på familjerätten för inte så längesedan att jag borde stå för allt när jag får underhåll,men han fick inget medhåll i detta.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 795
Senast: lundsbo
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 695
Senast: Cocos
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 770
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 944
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Smaklig munkpeppar
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp