Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns speciella sidostycken med käkrem ungefär som på micklemHej!
Har en häst som vill ridas på hackamore eller kombinationsbett. Finns det bra träns för detta? Vanliga träns tycker jag åker fram och blir för nära ögat…
Vad heter dom / vart hittar jag dom? När jag googlar får jag bara upp sådana där ”bettlösa träns” (Alltså inte det jag letar efter) Blir helt knäppFinns speciella sidostycken med käkrem ungefär som på micklem
När jag googlar så får jag inte upp ett träns som man köper, har du något speciellt märke eller liknande som jag kan söka efter ?Ja det finns! Googla på hackamoreträns så hittar du många
Jag har köpt lösa sidostycken på både hööks och ps.Vad heter dom / vart hittar jag dom? När jag googlar får jag bara upp sådana där ”bettlösa träns” (Alltså inte det jag letar efter) Blir helt knäpp
Får kika där! Tack kanske jag kan ha kvar grunden i mitt Antres tränsJag har köpt lösa sidostycken på både hööks och ps.
Ja eller hur! Jag tycker ps sidostycken är bra. Lite bredare remmar och spännen jämfört med hööks variant.Tack så mycket! Nu när jag fick lite hjälp av vad jag kunde söka på så hittade jag rätt. Dum fråga kanske men aldrig haft en häst som trivs bättre på vettlöst! Super bra att det fanns bara sidostycken! Lättare att använda när jag redan har 4 träns