Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det något bra sätt man kan lägga upp det på, dela upp timmarna eller behöver den mig dygnet runt första tiden?
Skaffa en hundvakt dom timmarna helt enkelt.Om en valp är 9 veckor gammal, kan den vara hemma själv under tiden jag jobbar 3h på fm?
Dom flesta jag känner passar på att skaffa valp under semestern och så. Sen har dom haft möjlighet ofta att ha med sig valpen till jobb etc. Andra får skaffa en som passar den helt enkelt. Efter tex 4 veckors semester så har ju ofta valpen börjat komma tillrätta och klarar förhoppningsvis av att någon annan passar den. Men det är ju väldigt individuellt det med.Tack för svaren! Hur löser folk när dom skaffar valp? Alla har ju inte möjlighet att vara hemma från jobb osv. i två månader, man har ju inte ens semester så länge.
Tack för svaren! Hur löser folk när dom skaffar valp? Alla har ju inte möjlighet att vara hemma från jobb osv. i två månader, man har ju inte ens semester så länge.
Pussla och hundvakter... Jag har fördelen av att jobba hemifrån så det har aldrig varit något problem. Men jag har haft andras valpar när de inte har fått ihop någon dag.Tack för svaren! Hur löser folk när dom skaffar valp? Alla har ju inte möjlighet att vara hemma från jobb osv. i två månader, man har ju inte ens semester så länge.
Tack för svaren! Hur löser folk när dom skaffar valp? Alla har ju inte möjlighet att vara hemma från jobb osv. i två månader, man har ju inte ens semester så länge.