Gympa för barn.

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kerplunk

Någon som vet var man kan köpa band eller skivor med gympa för barn under 5 år?

Är alltså ute efter ett band/skiva där musik spelas och en röst berättar vad barnen ska göra.
Eller ett band/skiva med anpassad musik och där program medföljer och man själv leder gympan.

Sv: Gympa för barn.

Den heter "Mamma Mu - Mina fina fötter" (26 sånger med rörelselekar) Utgiven av Gammafon. Jag köpte den genom någon bokklubb, men jag antar att den finns att köpa i vanliga affärer också.

Okej! Jag ska kolla upp detta på cdon och ginza och liknande!

Denna tråd kanske är lite gammal men jag tänkte iallafall dela med mig av mina tips.....
Mora Träsk är superbra gympa både för stor och liten....finns som filmer där man lätt kan följa med i sång och rörelser.Cd har de oxå.
Vi har haft MYCKET roligt med mora träsk...har en son på 5 år och en på 3år Båda två älska mora träsk.:love: :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 349
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 869
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 825
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar