Gymnasium!?

O

OntheothersidE

Nu är det snart dags att välja gymnasium!
Jag vill gå på ett distansgymnasium om det finns? Eller är det nån som vet en distansridskola som är nära en gymnasieskola med inriktning np Ir nv?
Hoppas någon vet något :d

Sv: Gymnasium!?

Jag kan ordna praktikplats i mitt stall! Här i Halland finns Plönninge, Falkenbergs Ridgymnasium samt en utb i Varberg. MEN jag tror inte att de har några lärare som kan något om distansritt! Jag kan tänka mig att ta emot praktikant som är distansintresserad/kunnig. Då blir det ridning och inte bara mockning på praktiken.......

Hej!
På naturbruksgymnasiet i Ingelstad (småland) kan man välja distansridning som kurser, lärare är Yvonne Ekelund.

Hej!
På naturbruksgymnasiet i Ingelstad (småland) kan man välja distansridning som kurser, lärare är Yvonne Ekelund.

Har du gått/går du på det gymnasium? vad tar dom i stallhyran? Hur är det? :)

Nej, jag har inte gått där själv, så det kan jag inte svara på. Men där är väldigt fint iallafall :).

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 183
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
202
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka