Gymnasieval

Status
Stängd för vidare inlägg.

PantheraL

Trådstartare
Hej!

Jag är då en tjej som går i åttan och ska välja gymnasium nästa år, och då har jag tänkt välja ett ridgymnasium. Då är min fråga till er här vilket/vilka ni skulle rekommendera? Till detta kan nämnas att jag inte ridit regelbundet på drygt 2,5 år men att jag och min mamma ska låna en häst nu i vinter och om det funkar så köper vi honom (ett svenskt halvblod på sju år) och att jag då kommer rida honom minst två eller tre gånger i veckan. Tacksam för svar!

Det finns flera trådar här om gymnasium, använd gärna sökfunktionen för att hitta dem. /moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 677
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 849
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat