Gummimatta

daphna

Trådstartare
Hej,
söker tips om bästa gummimatta att ha i box. Bor i Belgien och har hästarna i ett litet stall med boxar som alltid är öppna till hagen. Hästarna gar ut och in som dom vill. Vi kan pga användingen av var gödselstack inte använda mycket strö i boxarna och endast linspan.
Vilken typ av gummimatta har ni bra erfarenhet av?
Stort tack.

Hej,
söker tips om bästa gummimatta att ha i box. Bor i Belgien och har hästarna i ett litet stall med boxar som alltid är öppna till hagen. Hästarna gar ut och in som dom vill. Vi kan pga användingen av var gödselstack inte använda mycket strö i boxarna och endast linspan.
Vilken typ av gummimatta har ni bra erfarenhet av?
Stort tack.
Titta på båspallmattor för mjölkkor. Slitstarka tåliga och mjuka att ligga på (om hästarna vill ligga inne) Ingen särskild skillnad i pris mot de som görs för häst vad jag kunnat se.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 889
Senast: ameo
·
Katthälsa Hej allihop! Enligt blodprov så har min 14 åriga katt höga njurvärde, Kreatinin 264 (60-160 ref).. samt Urea 18 (5-12 ref). Han äter och...
Svar
13
· Visningar
489
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 622
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 018
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka