Gult schabrak?

loobah

Trådstartare
Under en NH-träning i fredags så upptäckte jag och tränaren att damen passade bra i gult, inte neongult. Men lite som senapsgult?

Bild103.jpg

Här är hästen, och frågan är vad ni tror?
Och var man kan hitta detta eventuella gula schabrak i rätt färg?

/Loobah

Sv: Gult schabrak?

Själv är jag "allergisk" mot senapsgult på hästar.

Men har inte Mias den färgen? Brukar finnas i de flesta färger.

senapsgult är skitsnyggt på mörkbruna hästar :)

Hon fick ha på sig en NH-grimma som var i typ senapsgult. Och hon vart faktiskt ganska snygg! :o

Ska kolla in mia´s finns de att köpa på internet?

Jag har ett senapsgult schabrak som jag aldrig använder.. Bra märke också, men jag minns inte nu vilket, Equiline eller Mia's kanske... Jag har PM:at dig.. :angel:

åh det skulle vara jättefint!

jag tycker att alla lite dova färger brukar vara väldigt vackra, som mörkgrön, roströd, senapsgul...

det kommer bli görsnyggt! :banana:

åh det skulle vara jättefint!

jag tycker att alla lite dova färger brukar vara väldigt vackra, som mörkgrön, roströd, senapsgul...

det kommer bli görsnyggt! :banana:

Haha, vad bra! :banana:
Då ska jag nog satsa på ett sådant! det lutar åt ett dressyrschabrak. Även om det vore väldigt coolt med ett hoppschabrak också.

ja alltså, det är ju nackdelen om jag nu ska gå över till western - jag kommer att sakna dressyrschabraken. jag tycker att de är görsnygga i rätt modell och färg... jag får helt enkelt köra dubbelstilat ;)

men annars kan man ju också köpa det som man använder mest :D

Haha.. kan man inte klämma in ett dressyrschabrak under en westernsadel då? det borde ju funka.. :angel:

Kan vara smart att köpa det man mest använder. Eller så är man totalt onödig och köper det man tycker är snyggt men inte kommer använda. Eller så kan man vara halvnödig också och satsa på båda!

Ska kolla in länken!

haha! :rofl: ja varför inte, det vore ju i alla fall stilbrytande... kanske ska slänga på en martingal på samma gång :angel:

Varför inte?! det blir väldigt stilbrytande och nyskapande. Nyskapande är bra! ;)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 307
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
634
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka