Gula flytningar...?

Urigurien

Trådstartare
Mitt sto hade en massa gult slem därbak idag, som en kraftig flytning. Är det någon som vet vad det kan vara? Nåt att genast oroa sig för, eller avvakta...? :confused:

Sv: Gula flytningar...?

Ring veterinären på måndag, så får du vettig hjälp.

Passa på och tempa henne också.

Kl...

Nej, hon är varken brunstig (och det ser inte ut som brunst) eller går med vallacker - får kolla med vet om det fortsätter...

Tack!

hon kanske är på väg att bli brunstig det kan bli flytninagr då.
om hon inte kommer i brunst så ta ut vetirenären

Det låter ju som det kan vara en livmoderinflammation, men de brukar inte få ytligt synliga flytningar om de är ur brunst då. Jag skulle kolla upp med UL så snart som möjligt jag, för att veta.

Det låter ju som det kan vara en livmoderinflammation, men de brukar inte få ytligt synliga flytningar om de är ur brunst då. Jag skulle kolla upp med UL så snart som möjligt jag, för att veta.

håller med

Idag hade hon inga synliga flytningar och ingen feber... Ska fortsätta hålla koll på läget.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 280
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: svea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 146
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka