Gul är en färg

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ringde cancerupplysningen för att få vara i centrum med mina frågor och funderingar. Det var nog den trevligaste människa jag någonsin har pratat med i telefon :heart

Han är gul nu, rejält jävla gul.. Lämpligt nu i påsk...

Läkarbesök på torsdag....

Nu är han ute i kylan och meckar med 25-åriga sonens bil....

Jag har ingen plats i detta.

Vi tyckte det skulle vara fint om han adopterade mina barn, så de får minnas han som var deras pappa på riktigt, men hans systrar sa nej, för då får ju mina barn vara med på arvet från alla på hans sida.... Vilket jävla skämt... Helt vanliga Svenssons...

Självmedicinerar...

Jag ringde cancerupplysningen för att få vara i centrum med mina frågor och funderingar. Det var nog den trevligaste människa jag någonsin har pratat med i telefon :heart

Vi tyckte det skulle vara fint om han adopterade mina barn, så de får minnas han som var deras pappa på riktigt, men hans systrar sa nej, för då får ju mina barn vara med på arvet från alla på hans sida.... Vilket jävla skämt... Helt vanliga Svenssons...

Självmedicinerar...

Gud så snålt och märkligt!
Och så jobbigt du har det! Tänker på dig! :heart

Självmedicinerar...
Men jisses. Det där ska ju inte systrarna säga till om. Är det viktigt att dina (hans, om han skulle adoptera) barn inte ska ärva nåt får väl de som inte vill dela med sig skriva testamente. Då kan man ju ta bort åtminstone halva delen av arvet. Osäker på arvsrätten där.

Sådär har svärmor det också. Du är inte ensam. Det går att skriva äktenskapsförord. Inget konstigt, inget problematiskt. Ta kontakt med jurist. Går säkert betala via hemförsäkringen. Rättskydd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Dressyrsnack 17
  • Vi med egen gård/stall

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka