grusom film

Sv: grusom film

Åh men herregud! :mad: Jag tittade fem sekunder max och vill absolut inte se mer! :cry:

Åh, fy faaan! Hur kan man bara vara så grym! :cry: :mad: :eek: :(

Den levde ju tom fortfarande efter att all päls var borta!!!! :eek: De kunde ju faktiskt ha kostat på sig att avliva den först! *snyft* jag mår illa....

fy fan...vad hämskt...gråter..kollade typ tills dom flådde den levande grävlingen..usch! fy fan vad grym man kan vara...

Vilken mordlust jag just fick!!! Det jag inte förstår är hur fan man kan syssla med den typen av djur"hantering" Utan att bli helt försörd?

Har inte sett och kommer inte att se när jag förstod vad det handlade om. Usch:mad: , jag mår dåligt bara jag tänker på det.
Stackars djur.

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 216
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 236
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25