Kattennizze

Trådstartare
Nu har jag gått 11 dagar över tiden, och jag har fruktansvärda värkar som kommer oregelbundet naturligtvis, jag har inte sovit på tre nätter, och har sjukt ont i ryggen. Jag går inte en natt till utan då kommer jag åka till förlossningen och kräva smärtlindring (alvedon är ju bara en fjärt i rymden) och sömntabletter. I förrgår gick slemproppen och läkaren sa att det skulle komma igång om några dagar, hoppas hoppas hoppas det är NU. Nu ska bebisen ut alltså. Snart växer jag fast i den här jäkla TV-soffan, maken kommer hitta mig med mossa på skallen.

Sv: Grrrrrrr

Å jag vet hur det är!! Jag hoppas att vi båda får ut våra bebisar snart!!! Ring förlossningen och be att få något att sova på om det inte släpper, du måste ju vara utvilad!

//Julia

Låter inte kul det där. Jag hoppas verkligen bebisen vill komma ut snart för din skull annars får väl buke jaga ut den.

Jag lider med er tjejer. Men som sagt ring FL och be om en sovdos så att ni får slappna av. Själv har jag 20 dagar kvar till BF så här ska bara vilas och ta det lugnt.... Eller hur.. Ska gå ner och hämta killarna på fsk och underhålla dem ikväll. Mannen måste arbeta över, så kvällen blir seg!

Nu har min bebis iaf kommit, jag behövde "bara" gå 12 dagar över tiden...! Världens finaste såklart, och det blev en pojke precis som rutinultraljudet visade. Hoppas på dig nu Freya_Bus!!

Han kom den 23 förresten på morgonen så när jag skrev den här tråden var det sannerligen inte långt kvar!

Grattis Kattennizze :)

Så fort du orkar vill vi gärna ta del av hela förloppet och se en bild på tillskottet :D

Stort GRATTIS till gossen !

Jag vet hur kul det är att gå länge över tiden, min gosse behagade ligga 16 dagar på övertid.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 690
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Dags för det anonyma nicket igen. OBS för långt och utlämnande inlägg. Jag vet inte heller om tråden ska ligga på förälder, men om så är...
Svar
11
· Visningar
2 099
Senast: Mabuse
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i vecka 12 (11+3) och är så totalt inkapabel att ta tag i något. Ska försöka beskriva vad som hänt. I höstas visade det...
Svar
13
· Visningar
6 217
Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 126
Senast: MittNyaJag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka