Grönt kort

Gickilo

Trådstartare
Jag har grönt kort sedan tidigare, och nu kan min dotter tävla på det, så länge hon är liten.
Kan jag låta även hennes vän tävla på mitt kort?
Det blev ingen kurs för grönt kurs på vår klubb i år, och det är ju trist om vi inte kan åka tillsammans som planerat.

Jag har grönt kort sedan tidigare, och nu kan min dotter tävla på det, så länge hon är liten.
Kan jag låta även hennes vän tävla på mitt kort?
Det blev ingen kurs för grönt kurs på vår klubb i år, och det är ju trist om vi inte kan åka tillsammans som planerat.
Ja, om hon är tillräckligt ung och om du åker med som ansvarig vuxen.

/Lady_S

Jag brukar ibland ha "halva ridskolan" tävlandes på mitt kort när vi har lokaltävling hemma. :angel:
Ska man vara riktigt korrekt så ska du då teckna licens och göra anmälan från ditt TDB-konto även för det barnet.

Vad bra! Jag lägger helt enkelt in barn nr 2 på min sida, hon kunde ju lika gärna varit min unge :)
Tack för svar!

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
20 290
Senast: Badger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Ajda
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 017
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 949
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar