Grönt kort - hur blev det med det egentligen??

A

appislover

Hej!

Jag funderar på om någon i vårt avlånga land har hört hur det blev med det gröna kortet i år - ska alla ha det? Eller blev det dispens ett år till?

Om det är något alla ska ha - Finns det då möjlighet att rida upp? eller fanns det bara ett tillfälle i våras?

Jag är lite nyfiken då det varit en hel del diskussioner om detta tidigare men nu verkar det ha blivit tyst. Hoppas någon vet....

Hej,
Jag vet att RHA håller i en uppridning till förutom den som hölls i påskhelgen.
RHA's uppridning sker nu på lördag den 8:e. Gå in på hemsidan www.rha.nu och leta reda på kassören för att b9ka in dig.
Vet ej om man måste vara RHA:are men det går väl att ordna i sådant fall.
mvh Eva

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 098
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: linlar1
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 983
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 317
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama