Gröna kaffebönor och viktnedgång

Ramona

Trådstartare
Är det någon som testat detta med gröna kaffebönor för att gå ner i vikt? Fungerar det verkligen på riktigt?

Överallt ser jag ju reklam för Rawburn, vilket är ett av de märken som säljer kaffeextraktet. Det sägs att äter man dessa kapslar tillsammans med en detoxkur så är viktnedgången garanterad. :meh: Är det så? Jag tvivlar, men jag är enormt nyfiken eftersom annonserna lovar en hel massa.

Och alla i "annonserna" som testat själva har gått ner 15 kg på 8 veckor etc.

Någon som faktiskt testat? Funkar det?
 
Sv: Gröna kaffebönor och viktnedgång

Vet inte vad det är, men man ska vara försiktig med saker man beställer på nätet utomlands ifrån. Det kan klassas som läkemedel eller narkotika, och är inte kontrollerat och godkänt av Läkemedelsverket. Kolla noga innehållsförteckningen. Det är iofs ingen garanti, det kan innehålla annat som inte står på.
 
Sv: Gröna kaffebönor och viktnedgång

Att gå ner 15 kilo på 8 veckor är inte så hälsosamt och chansen att stanna på den vikten är = 0
 
Sv: Gröna kaffebönor och viktnedgång

Vet inte vad det är, men man ska vara försiktig med saker man beställer på nätet utomlands ifrån. Det kan klassas som läkemedel eller narkotika, och är inte kontrollerat och godkänt av Läkemedelsverket. Kolla noga innehållsförteckningen. Det är iofs ingen garanti, det kan innehålla annat som inte står på.

Jag har varit frestad många, många gånger, men fegat ur då jag inte vet tillräckligt om vila biverkningar man kan få på köpet.
 
Sv: Gröna kaffebönor och viktnedgång

"Om det låter för bra för att vara sant är det antagligen inte sant"

När det gäller bantningskurer med helt makalöst snabbt resultat ska man alltid misstänka bluff eller narkotika för kroppen fungerar inte så
 

Liknande trådar

J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 142
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp