Grimma utan knäppe vid ganaschen

Pancakes

Trådstartare
Letar jag dåligt eller är det helt ute? Ponnyn har sin grimma på sig i hagen och jag skulle vilja alternera med en grimma som INTE har spänne vid ganaschen.

Jag har ett par stycken, men det är ju inte nåt man hittar överallt precis :p

Någon är från USA som jag även sett på sidor där det säljs westernutrustning, det står Big D på spännet.

Jag har ett par stycken, men det är ju inte nåt man hittar överallt precis :p

Någon är från USA som jag även sett på sidor där det säljs westernutrustning, det står Big D på spännet.

Åååh, jag har haft en sådan som tyvärr blev för liten på nuvarande häst.
FANTASTISKT mjuk terylene, superkvalitet!!!

Typ alla westernbutiker säljer såna vill bara ha det på mina hästar. Så mycket smidigare om man har kanonkulor till hästar. Knäpp loss och hästen är lös. Inget dra över öronen

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
190
Senast: Kristall10
·
Utrustning Nej, jag har inte testat strömmen i tråden ännu. Men nu när jag hade dragit om alla trådarna i hagen och satt igång aggregatet (nät)...
Svar
2
· Visningar
247
Hästvård Någon som kan hjälpa mej förstå vad som hände??( veterinär är kontaktad med uppföljning imorgon) Stod ute i hagen med ponnyn 15 år i...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 620
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18