Griffin Island

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 781
S

Sweet

Någon som sett den i verkligheten? I katalogen är den fulare än ful men på hemsidan ser den helt annorlunda ut, vilken bild stämmer?

Sv: Griffin Island

Kan inte länka in en bild här men den finns på hööks hemsida under sadlar och island. Har dock inte hittat den på thorowgoods hemsida.

Jag har sett på Hööks sida ja (och där var den ju riktigt ful...) men har inte kunnat hitta den heller på Thorowgood... Men hur ser den ut i katalogen då? Är den så anorlunda?

Såhär ser sadeln ut på hemsidan, inte alls ful tycker jag.

Men i katalogen ser den inte alls ut så, där har den konstläder i sitsen istället för konstmocka och så har den fula "spadar" till bossor, dvs förlängda bossor som var så populärt på islandssadlar förr.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
640
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat