Grevagården 2006

F

fluffagget

denna kanske inte platsar under körning, men tänkte att det är ju här kallblod folket håller sig kasnke...=) vad vet jag?

iallafall.. är det någon här som ska till grevagården å kolla på hingstpremigeringarna föra ardenner och nordsvensk?

Anna

Sv: Grevagården 2006

Jag skall se om jag kan titta på araberna.Vore kul att titta på dom stora killarna med såklart.//bonny

Gärna! Men jag har inge koll på datumet och hittar inget nånstans.
Vet du?

Var ligger grevagården och finsn dt något "program" skulle vilja veta alla datum för de olika raserna, har grevagården någon hemsida, kostar inträde något , var bor man lämpligast?

hingstsugen skrev:
Var ligger grevagården
Det ligger mellan Skövde och Falköping.
hingstsugen skrev:
finsn dt något "program" skulle vilja veta alla datum för de olika raserna
Det finns på Svenska Hästavelsförbundet
hingstsugen skrev:
har grevagården någon hemsida
Vet ej
hingstsugen skrev:
kostar inträde något
Det är gratis.
hingstsugen skrev:
var bor man lämpligast?
Hotell i Skövde kanske?

Jag tänkte att jag skulle åka och titta på nordsvenskarna den 18:e. :)
Det skulle bara vara bra att hitta någon att samåka med först...

Jag ska dit i helgen, för att se tinkerhingstarna. Det var meningen att de skulle visas med den andra kallbloden som SH lovat men helt plötsligt blev de inlagda hos specialraserna åter igen.... :devil:

Liknande trådar

Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 507
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 886
Senast: starcraft
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 693
Senast: Jerseyite
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka