Greppsko/Fasta broddar-hoppning

P

pollan

Har en häst som ska ha greppskor men som vet sa får han gärna också ha skor med fasta "mini broddar" under vintern.

Tänkte bara höra om det är någon som har det och hoppar med sin häst. Tänkte bara höra om det blir för mkt eller så eller om ni tkr det funkar att hoppa med det?

/pollan

Sv: Greppsko/Fasta broddar-hoppning

Jag hoppar mina på vintern med 4 brodd i, inte riktigt samma sak men de fasta broddarna(om vi tänker på samma) är ju ganska så mkt mindre så det borde ju inte vara ngt problem. Det funkar iaf bra för mig!

Sv: Greppsko/Fasta broddar-hoppning

Jag har ju C som det inte går att lyfta bakbenen på. Han har greppskor bak på sommaren + broddar i året om. Har greppskor bara fall broddarna skulle lossna.

Och såg nu att det nog inte var vad du menade :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
561
Senast: Celinehenn
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
928
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar