Grekisk ö om en inte vill sola och bada

Castellini

Trådstartare
Föräldrarna fyller jämnt och vill åka på solsemester.

Jag som inte står ut mer än 1 eller max 2 dagar på stranden undrar om någon har tips på en ö där det finns andra aktiviteter? Har aldrig varit på charter.

Vandrar gärna i vacker natur, rider och dyker. Ä öppen för att prova nya spännande saker också 🙂

Tacksam för alla tips 🌞

Jag som inte står ut mer än 1 eller max 2 dagar på stranden undrar om någon har tips på en ö där det finns andra aktiviteter? Har aldrig varit på charter.

Vandrar gärna i vacker natur, rider och dyker. Ä öppen för att prova nya spännande saker också 🙂

Tacksam för alla tips 🌞
Kreta och Rhodos har ju även en fantastisk natur att vandra i, många historiska platser att upptäcka. Sen beror det på vad du vill göra, nästan alla charterbolag har ju mängder med aktiviteter att välja ifrån på hotellen, kostar en del i och för sig.

Kreta och Rhodos, som sagt men även fastlandet har mycket att erbjuda om man vill ha mer än bara sol och bad. T ex på Peloponessos finns massor att upptäcka.

Tacksam för alla tips 🌞
Utöver Rhodos o Kreta som du redan fått tips om säger jag helt klart Cypern. Har dykt och ridit där och kört runt på mc, varit över på andra sidan gränsen med, intressant politiskt.

Liknande trådar

Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 650
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt... 2
Svar
34
· Visningar
5 669
Senast: _Taggis_
·
R
Äldre I år har jag och min bror lovat våra kids en solsemester efter alla resor till snön. Uppdraget att hitta "rätt" resmål föll på mig... 2
Svar
30
· Visningar
2 327
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Kära buke, behöver er hjälp! Önskar tips på resmål utomlands i juni, troligtvis kring midsommar, 7-9 dagar. Önskar hitta ett ställe som...
Svar
7
· Visningar
722
Senast: Preussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka