Gravidförsäkring

amalia

Trådstartare
Vad är den bra för? Antar att olika bolag har olika saker de ersätter, men finns någon att rekommendera som är bättre/ mer prisvärd än någon annan?

Har alla här haft gravidförsäkring?

Sv: Gravidförsäkring

Jag har en gravidförsäkring hos Skandia, då jag har mina andra försäkringar där. Jag har den som heter "barn på gång plus" som kostar. Det finns både de som är gratis och de som kostar. Den som jag har ger ersättning om något händer vid förlossningen och även ersättning om något händer bebisen. Då det var länge sen jag tecknade denna försäkring kommer jag inte ihåg så mycket om den. Men gå in på försäkringsbolagens hemsidor och läs skillnaden mellan de olika gravidförsäkringar som finns.

Sv: Gravidförsäkring

Jag hade Folksams gratisförsäkring. Fick 1000:- i ersättning för att jag fick ta kejsarsnitt.

Liknande trådar

Skola & Jobb Kanske finns redan en sån här tråd? Har letat men inte hittat 😳 Jag har just påbörjat min resa mot karriärbyte. Jag vill bort från...
2
Svar
28
· Visningar
945
Utrustning Ni som har uppblåsbara säkerhetsvästar (med gaspatroner som fyller västen när man trillar av), hur tycker ni att de fungerar? Skyddar de...
Svar
7
· Visningar
703
Senast: iNHALE
·
Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
591
Senast: Jfrelin
·
Hästvård Jag har aldrig riktigt trott på olika tillskott för en bättre prestation, utan har mer varit en sådan som förespråkat ett bra grovfoder...
Svar
8
· Visningar
474
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama