Gravidförsäkring?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Magini

Hästfolk brukar ju vara bra på försäkringar.. =)

Någon som vet vilken som är den bästa gravidförsäkringen? Tänker på gratis + betalförsäkringen..

Ni som täcknade försäkring, vilken valde ni och varför?
 
Sv: Gravidförsäkring?!

Valde Folksams; den som man fick betala för. Kollad upp litegrann och jämförde Trygg-Hansa o Folksam och tyckte nog Folksams verkade bättre. Men det var en snabbkoll bara. Det är ju en hel djungel det där... Gratisförsäkringen täcker ju inte så mycket tycker jag; så nog skulle jag rekommendera att ta en som man betalar för.
 
Sv: Gravidförsäkring?!

Vi har länsförsäkringars (betalvarianten, 650 kr), för att den var mest fördelaktig enligt oss, eller ja, min sambo, som jag satte på jobbet att jämföra.. det är en hel djungel. Sen hoppas jag ju att det ska vara pengar kastade i sjön och att vi inte behöver nyttja den..
 
Sv: Gravidförsäkring?!

När sambon och jag satt och jämförde i djungeln av graviditetsförsäkringar valde vi tillslut TryggHansas, både den gratis och den utökade som man betalar för (950 kr). Vi valde mellan TryggHansa, Folksam, Skandia och If. Alla försäkringar hade ju någon grej som inte andra hade men i det stora hela blev i våra ögon TryggHansas mest fördelaktig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har skaffat en Russian Blue-katt. Han är ungefär 4 månader gammal och har blivit vaccinerad två gånger och id-märkt. Nu vill...
Svar
19
· Visningar
1 132
Senast: Liten
·
Fritid Jag har förstått att man kan få en del försäkringar gratis om man betalar resa och uppehälle med ett kreditkort. Vilket kreditkort är...
Svar
18
· Visningar
1 070
Senast: Motacilla
·
Utrustning Jag har precis köpt en begagnad transport och tänkte försäkra den, tar gärna emot tips om bästa försäkringen som också täcker invändiga...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: Cavallo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp