skuggan_
Trådstartare
Jag har haft gravid symptomer nu ett par månader (hade sex senast i början av september) så som illamående, extrem trötthet, min mage har växt brösten har börjat få mjölk m.m., orsaken till att jag vet det är för att min kompis som hade exakt samma symptom som jag har och hon har en son nu och frågade om jag visste fall jag hade mjölk så jag testade och det har jag. Alltså början.
Vi bestämde oss för att åka till akuten då jag hade ont ovanför venusberget och kände mig orolig eftersom jag har dessa symptomerna. Dem gjorde ett vaginalt ultraljud och kunde då inte se något.
Även om dem inte kunde se något så kan jag inte sluta tänka på det, jag undrar hela tiden om det kommer ett litet liv i alla fall eller om det har hänt något när dem inte kan se.
Va tror ni? Kan doktorn ha fel?
Förlåt för rörigt inlägg men jag vet inte vad jag ska tro.
Skuggan_
Vi bestämde oss för att åka till akuten då jag hade ont ovanför venusberget och kände mig orolig eftersom jag har dessa symptomerna. Dem gjorde ett vaginalt ultraljud och kunde då inte se något.
Även om dem inte kunde se något så kan jag inte sluta tänka på det, jag undrar hela tiden om det kommer ett litet liv i alla fall eller om det har hänt något när dem inte kan se.
Va tror ni? Kan doktorn ha fel?
Förlåt för rörigt inlägg men jag vet inte vad jag ska tro.
Skuggan_