Golden_Heart
Trådstartare
Har åkt på en fruktansvärd förkylning. Mina hostningar låter normalt som om det skulle vara lunginflammation, fast det inte är det. Men känner hur hela jag tar i. Svider fruktansvärt i halsen. Normalt sett har jag oerhört låg temperatur och lägger den sig under eller över bara någon/några grader tom ,grader så känner jag mig urdålig och vissen. Vad kan jag göra? Finns det hostmedicin som man kan ta som är ofarlig för barnet? Mamma berättade att när hon senaste gången hade varit gravid så fick hon missfall pga hostningar. Hur ärftligt är det med missfall? Några tips och råd? Blir tokig på halsen och hostan. Vill inte ta för mycket Revlin men de här dagarna har det blivit en del.
Hur farligt är Valerina Natt för babyn?
Jag är kall men svettas, Fryser men ändå svettas. Rädd som bara den!! Jag är runt 17 veckor efter första mensdagen ifall beräkningarna stämmer. Innan någon frågar om UL så vill de inte ta det förrän man är runt vecka 19,20 där jag bor. Har fått tid för det.
Jag är så rädd! Vad ska jag ta mig till? Kan verkligen kraftig hosta orsaka missfall?
Hjälp mig du kloka bukefalist!
Hur farligt är Valerina Natt för babyn?
Jag är kall men svettas, Fryser men ändå svettas. Rädd som bara den!! Jag är runt 17 veckor efter första mensdagen ifall beräkningarna stämmer. Innan någon frågar om UL så vill de inte ta det förrän man är runt vecka 19,20 där jag bor. Har fått tid för det.
Jag är så rädd! Vad ska jag ta mig till? Kan verkligen kraftig hosta orsaka missfall?
Hjälp mig du kloka bukefalist!