gravid lr ej

T

titto

behöver hjälp..
brukar ha regelbunden mens men förra månaden gick den över en vecka alltså 5veckor mellan o denna månaden har det nu gått mer än 5 veckor.
gjorde ett test i morse men det var negativt ...
jag har mkt halsbränna (brukar aldrig ha det)o ibland ha jag ett hugg i sidan vid livmoden o på kvällarna ibland ha jag typ mensvärk...bröstvårtorna öma men inte själva brösten...:crazy:
vad ska jag göra lr tro...
nån som ha förslag...??
 
Sv: gravid lr ej

Gå till BM och undersök dig, på vissa visar inte gravtesten ngt förrens senare i graviditeten,och det kan ju vara ngt annat som man vill ha reda på.
Om allting inte är som det brukar vara så tycker jag du ska ringa BM!!
 
Sv: gravid lr ej

okej..jag mådde jätte dåligt igår me.få vänta några dagra till
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ungefär sedan nyår flera dagar i veckan känt att "något är på gång", som att jag håller på att bli sjuk men det inte bryter ut...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 535
Senast: manda
·
Övr. Barn Gammal medlem, nytt konto för anonymitet. Jag håller på att noja sönder och letar graviditetssymptom överallt, hjälp :D Jag kan ju...
Svar
10
· Visningar
2 461
Senast: Kaos
·
Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 201
Senast: Tora
·
M
Gravid - 1år Börjar fundera på om jag kan vara gravid? Har superont i brösten (framför allt bröstvårtorna) och har haft det ett bra tag (brukar...
Svar
3
· Visningar
1 135
Senast: lady_mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp