Är det inte det ena så är det det andra. Nu är äntligen min häst ohalt och ska sättas igång efter +8 veckors vila. Själv har jag under den tiden hunnit uppnå gravidvecka 26 och givetvis några extra krämpor under den tiden, värst har varit senaste veckan då jag kännt av foglossning i främre fogen, samt att jag har en hel del sammandragningar. Har ett tungt jobb som sliter mycket också. Nu funderar jag på om jag ska upp i sadeln igen (går det ens med foglossning, har sån värk när jag kniper med benen) Frågar jag min sambo får jag blankt nej, han har varit orolig varenda gång jag ridit sen jag plussade. Men kan det förvärra foglossningen av att rida? Jag vill inte att den ska bli värre för då kommer jag inte klara av mitt jobb, och jag har minst 6 veckor till att jobba. Jag är så himla sugen, men jag inser att det är mycket som talar emot att jag kommer kunna rida mer innan barnet kommer. Har ni ridit med foglossning? Har den blivit värre av det? Kan det vara farligt, speciellt nu när varken jag eller hästen varit igång på så länge?