Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Löjligt, detta är det nya livet i världen , hat har kvinnor och män alltid levt med men nu är det så extremt öppet och tydligt vilket inte varit fallet under de sista decennierna.Härligt!!!
Mindre härligt är det "hat" som flödar på sociala medier nu och där det nämns ord som kupp, fusk etc...
Bra jobbat!
Precis... och nu går idrottssverige + journalister bananas igen.... Hästintresserade är tydligen en "sekt".... hahaBra jobbat!
Eller hur? Inte finns det väl några större skandaler? Hästarna sköts väl ? Och vit arbetskraft hoppas jagg, kansk med försäkringar etc?
Själv tycker jag att varje idrottare bara ska kunna få priset en gång för att fler prestationer och olika sporter ska få tid i rampljuset
Ja och dom ringer o ringer o ringer hela tidenPrecis... och nu går idrottssverige + journalister bananas igen.... Hästintresserade är tydligen en "sekt".... haha
Jag tycker dom ska lägga ner hela skiten och alla andra galor med. Dom har ju redan fått betalt för sina prestationer i form av medaljer, pengar och uppmärksamhet i media så dom behöver inte uppmärksammas merSjälv tycker jag att varje idrottare bara ska kunna få priset en gång för att fler prestationer och olika sporter ska få tid i rampljuset
Den här är jättebra: http://www.aftonbladet.se/sportblad...n-ar-den-rattmatige-vinnaren-av-jerringpriset
Även DN:s krönikör är bra:
"Hästfolk gillar att ringa och rösta – men framför allt har de tröttnat på att ses över axeln. (...) När Peder Fredricson får Jerringpriset är det också hästfolkets sätt att visa långfingret åt dem som hånfullt pratar om rikemanssport och materialsport".
och
"När en ryttare får en utmärkelse så är det dock inte idrottsprestationen som diskuteras och analyseras utan det orättvisa (?) i att hästfolk är så pass engagerade att de till skillnad från många andra går från ord till handling och verkligen röstar. Det är både tröttsamt som uttjatat".
Ni som skriver att det är journalister som går bananas missar kanske att det i många fall är andras åsikter de återger i sina nyhetsartiklar.