Grattis till Herr o fru @Voff

vallhund

Trådstartare
ina_dance5.gif
Dom pep iväg på bröllopsresa utan förvarning. Undrar om det ingick ringar?

Vi fick ringarna dagen innan avfärd, vilket jag var ovetande om. Maken överraskade mig med dem på kvällen.
Nästa dag snorklade han bort sin som nu ligger på botten utanför Sardiniens kust :meh:

Ny är beställd.
Jag föreslog att han kunde gravera in sitt telefonnummer istf mitt namn ;)

Vi fick ringarna dagen innan avfärd, vilket jag var ovetande om. Maken överraskade mig med dem på kvällen.
Nästa dag snorklade han bort sin som nu ligger på botten utanför Sardiniens kust :meh:

Ny är beställd.
:rofl:

Ny är beställd.
:rofl::rofl:

Liknande trådar

T
Ekonomi & Juridik Vet ej om posten ligger rätt annars går de bra att flytta den. Nu undrar jag hur långt får säljaren gå igentligen vid ett hästköp...
18 19 20
Svar
394
· Visningar
43 554
Övr. Hund Nu är jag hur lycklig som helst. Vid mina fötter ligger världens klokaste, vackraste och mest underbara schäfer som finns. Kan berätta...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: Disen
·
I
Hästvård två skadade hästar har vi fått idag, men det ena stoet tog priset.... Hon har lyckats med att fastna i haken som håller fast...
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: iloveyou
·
Småbarn Kopierar från min blogg. Min systers barn går på samma dagis, dock inte i samma avdelning och hus men man blir ändå förvånad över hur...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: angelwings
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Barmarksdrag/canicross