Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Grattis på 25-årsdagen idag, och grattis alla andra hästar...
Min fux fia blir 14 år i år .
började rida henne när hon var 8 och undrar nu vart åren sprungit bort :/.
Och foder hästen blir 23 i år, men enligt henne så är det en tvåa för mycket i den siffran .
Min vita skönhet (födelsedagslös så han får alltid tårta samma dag som min lilla bruna ) fyller 23 i år! Pigg herre som alltid är den busigaste i stallet..
Och min lilla bruna puff fyller 17 i år! Tänk att han var 9 när jag först fick hem honom... tiden går så fort!
De två är verkligen dem som gör det värt att kliva ur sängen på morgonen Mina älsklingar
Hästmänniskan
Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.